Dåligt med sömn

Inatt hade jag sjukt svårt att somna. Lade mig med 22.30 men jag tror inte jag slumrade till förrän vid 23.30, sedan vaknade jag vid 01 igen och sådär höll det på.... Tror jag inte mer än halvsov fram till 04 och efter det var det liksom kört, skulle ju ändå upp 05. SUCK. Får hoppas jag kan sova bättre ikväll för jag behöver fasen sova ordentligt.

Har inte varit pigg idag. Ont i magen och dessutom förkylning. Sträv i halsen och rinnsnuva. Och så trött på det då!! Så den här dagen kan vi väl lägga undan nu tycker jag :-P Hoppas halsen är OK imorrn för i så fall ska jag träna lite lätt ändå tror jag.

Nu ska jag göra lite gröt till middag för det finns inte så mycket annat här hemma :-P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad tråkigt, hoppas du kryar på dig och får lite sömn :)

Kram

2010-01-04 @ 18:00:03
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Mia

Uch...jag hoppas du inte blir sjuk. Det känns som du har ganska mycket problem med din hals. =/



Ta hand om dig!!

2010-01-04 @ 18:03:53
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0