Så var det över...

Jag har avverkat det enda kvällspasset denna vecka nu. Så grymt skönt! Och bara två dagar kvar till helg! Gick hyfsat bra att jobba ändå, gillar när man har saker att göra men att det inte blir för stressigt. Visserligen borde man vara fler på det där passet men så kommer det aldrig att bli... så folk får stå ut med lite skit i duschen helt enkelt.

En kompis till A har idag även givit mig ett par Ecco-skor att prova jogga i. Så det tänkte jag eventuellt göra imorgon. Funkar det bra blir det ett köp till en billig slant =) Lustigt eftersom jag bara för någon dag sedan funderade på nya joggingskor! Det är bra med kontakter ibland! =)

Läs om skorna här. Ska som sagt bli riktigt intressant att testa!


Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Åh vilken tur du har ! :) Hoppas de passar dig bra och är sköna.



Jag är i stort behov av ett par löparskor för utomhusbruk då jag förtillfället i princip inte har några. Så jag tittar ständigt runder, och har senast idag suttit och beklagat mig över att jag tycker löparskor generellt sätt är ganska fula, men de du har i handen där ser ju faktiskt ganska snygga ut:)



De är dock lite för dyra för min plånbok, men du väckte i alla fall mitt nästan döda hopp angående att det kanske går att hitta ett par löparskor som är både bra och ser skapliga ut!

2010-02-17 @ 22:28:34
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Peter

Faktafel på sidan! ;) Skorna lämpar sig för löpare som håller en hastighet mellan 6-8 min per km, inte bara "kring" 8 min per km. Sen när du börjar bli snabbare får vi fixa ett par Biom B. Hoppas dem passar! www.thebiomproject.com

2010-02-18 @ 05:57:18
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

SV: Ja verkligen, det känns lite ovant men så himla häftigt att jag typ varje dag känner för att röra på mig, utan att överhuvudtaget känna något tvång :)

2010-02-18 @ 08:32:24
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Dessi

Jag tror de där är super! Det kommer ju massor roliga och intressanta löparskor nu till våren. Hur ska man välja?! :)

2010-02-18 @ 16:05:19
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Godisråttan

Å vad roligt att få testa nya skor! Jag letar oxå nytt nu, både till inomhus och utomhus, men det är ju verkligen en djungel där ute.. å så är ju alla så dyra.. :S

Väntar med spänning på betyget på domma skorna, kanske kunde vara nått för mig ändå.. :)

2010-02-19 @ 09:53:50
URL: http://sockerjunkie.blogspot.com
Postat av: Godisråttan

Hehe.. tur att jag skriver på småländskt talspråk med.. haha.. Det ska ju såklart stå de här istället för domma! :P

2010-02-19 @ 09:56:11
URL: http://sockerjunkie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0