En dag på stan

Resulterade dock i noll med shopping för min del. Kanske lika bra det. Jagade efter en axelbandslös BH men hittade inget prisvärt, så den jakten går vidare! Fick mail från posten att mina bikinis från LaRedoute är på väg i alla fall. Hoppas de kommer på måndag eller tisdag! Letade också efter någon sval och somrig klänning, men det finns ju inte så mycket denna årstid så jag får väl klara mig med 1 kjol och 2 par shorts kanske. Eller beställa, once again.

Ingen träningen idag, men imorgon kanske. Ska dock till svärisarna och fira födelsedag så vi får se hur det blir. Annars blir det på måndag! =)

Vad händer en kväll som denna då? Här ska vi tydligen se Melodifestivalen på ANDERS initiativ!! Det trodde jag inte, hahaha. Får väl se hur det blir med det... Är ärligt talat inte så intresserad av delfinalerna. Roligare när det är sista finalen då man får se vem som går vidare till Eurovision. =)

Tacos ska vi mumsa i alla fall. Åt förresten en grov baguette till lunch idag på stan. Med kycklingröra i. Gör inte så mycket tycker jag... Ska vara strikt på måndag igen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tacos... var ju galet länge sen...

Blir Melodifestivalen här med, är hundvakt ikväll så det blir lagom intressant! :D

2010-02-06 @ 18:28:02
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Stina

Här åt vi också tacos igår, gott gott! Men jag är ingen direkt melodifestivalare. Nöjd med resultatet?

2010-02-07 @ 09:01:20
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0