Dumheter & resfeber

Om man ställer sig på vågen dagen efter en brakmiddag med tacos så är man rätt osmart. Jag åt verkligen skitmycket igår. Sådär proppmätt att man knappt kan ligga och sova på mage för att det tar emot :-P Jaja, blev ju ett fint plus på vågen, men jag antar att det försvinner under veckan. Hoppas det i alla fall!!!

Nu dricker jag kaffe och ska ta mig lite frukost strax. Kvällsjobb idag tyvärr... Men det är bara att härda... 10 arbetsdagar kvar till SEMESTER!!!! Kan inte fatta det, var ju nyss vi bokade. Resfebern börjar smyga sig på. Eller, who am I kidding? Har nog haft resfeber sen dagen vi bokade... =)

Appropå det. Är det någon läsare här som varit i Khao Lak? Tipsa gärna om restauranger osv. isåfall =) Alltid kul att ha något ställe att gå och leta efter.

Verkar som stranden på bilden ska ligga ganska nära vårt hotell som jag fattat det. Ser inte dumt ut! Annars har vi en strand kanske 300 m från hotellet också, men det verkar som det är mycket koraller etc som spolats in där efter tsunamin så den verkar inte vara sådär jätte badvänlig. Men vi får väl se... Är ju bara att gå en bit... motion i sanden liksom! Stränderna ligger ju på rad efter varandera. I Brasilien fick man ju gå i jobbiga trappor jämt då man skulle till stranden så jag lär nog kunna stå ut i Thai med ;-) Cyklar kunde man tydligen hyra/låna på hotellet också. Skitbra det!


Khuk Khak Beach


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag vill också åka på semester. Blir ju lite avis. Just nu har jag all tid i värden till en semester. Är sjukskriven en månad efter min magsäcksförminskning. Snälla bada och sola för mig också.

Kram

2010-02-22 @ 16:29:45
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur härlig ser inte den där stranden ut då... :)

2010-02-22 @ 17:47:54
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: eleija

haha.. skönt att höra att någon fler än jag åt sig proppmätt på tacos i helgen.. det är verkligen en maträtt man aldrig kan äta "bara lite" av.. men men.. ibland måste man väl unna sig ;)

2010-02-22 @ 21:18:42
Postat av: Emelie

Den där stranden ser ju int ehelt fel ut i den här förbannade kylan ... :P GÖTT att slippa allt vad försenad kollektivtrafik=köldskador heter! ;)

2010-02-22 @ 22:01:27
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0