Bio och fina blommor

Mitt hjärta gav mig en stor bukett med blommor idag. Rosor och liljor. Det doftar så himla gott i lägenheten! Sedan efter vi avnjutit en god kycklingsallad så begav vi oss iväg till SF för att se "Farsan" på bio. Helt klart sevärd! Och jag unnade mig popcorn. Attans vad gott det var...

 

Det har verkligen varit en bra dag idag. Massor med pussar, massor med bra saker har blivit gjorda och det känns som man är laddad inför kommande vecka.

Träna ska jag givetvis göra och jag ser fram emot det!! Blir nog ett pass imorgon och eventuellt tisdag med. Till att börja med!

Nu ska jag höra om A vill se ett avsnitt Biggest Loser innan det är sängdags!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en riktig härlig alla hjärtans dag det där :) Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll också



Peppkram

2010-02-14 @ 22:12:28
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0