Påskdagen = slappt!

Ja det verkar inte bli mycket gjort idag. Tänkte egentligen träna, men jag är alldeles för seg. Blev lite mycket vin + drinkar för mig igår... Eller, ja... inte mycket egentligen men för mycket för att det ska vara värt att träna dagen efter.

Nåja! Det var trevligt igår i alla fall. Åt mycket god potatisgratäng och fläskfilé hos K och sedan drack vi som sagt lite vin och tog en tripp till krogen. Krogen var inte speciellt skoj så nu klarar jag mig från att gå ut ett tag igen :-P Blir ett halvår mellan gångerna ;-)

Näe hörrni... Någon nytta ska man väl göra idag ändå så jag ska åtminstone dra fram dammsugaren och gå ett vav med den. Annars lär jag väl mest leka med min nya mobil! :-D


Gott kaffe!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejhej

Hur är allt med dej?

Kram

Jennie

2010-04-04 @ 14:38:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0