My feet hurt!!

Åh ni ska bara veta hur det är att ha ett heltidsjobb där man i princip står hela dagen! Vissa av er vet nog vad jag snackar om Idag har jag kutat fram och tillbaka som en skållad... Plus promenaden!

Det känns som svanken håller på att gå av och fötterna var så svullna att mina Nike var för små när jag gick hem!

Men som sagt, gratis motion är ju inte dumt. Även om det inte är högintensivt så förbrukar man ju mycket energi när man har ett aktivt arbete.

Nu ska jag kräva lite massage av min älskade! Försöka i alla fall

Tre kvällar kvar till helg...

Kommentarer
Postat av: Karin

jobbar själv på operation så där står man mycket om dagarna..det kanske låter larvigt men har du testat stödstrumpor? finns på apoteket. Väldigt bra mot trötta fötter och svullna ben/fötter.

2009-09-09 @ 05:57:51
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Anna Drott

Hua...kan bara föreställa mig. Har stått på mässor och sådant hela dagarna, och jag håller på att döööö! ;) Men man vänjer sig kanske...



/kontorsråttan

2009-09-09 @ 06:51:56
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Svar: Okej, men 30-40 min är riktigt bra :) Jag brukar gå mellan 35-55 min brukar min runda bli beroende på om jag går hela rundan eller viker av på ett ställe. Men igår blev det ingen PW, får ta det idag för jag har hela dagen på mig, har bara en lektion så slutar vid tio :)

2009-09-09 @ 07:19:09
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Nettie

Ja usch och fy! Jag jobbar i butik och sitter sällan eller aldrig på jobbet! Men - jag tror ändå att vi kan skatta oss lyckliga som har vardagsmotion inbakat i jobbet. Om jag själv hade haft ett stilasittande jobb så hade jag definitivt vägt mååånga kilo mer än jag gör nu...

Du, jag har följt din blogg några månader nu men är dålig på att kommentera (sorry), och jag lär säga att du är förbannat duktig!

2009-09-09 @ 14:26:24
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0