Fredagskoma

Imorse var jag nog tröttare än tröttast. Snoozade skitlänge så jag var tvungen att rappa på lite, därav inget morgonbloggande.

Sedan har dagen gått sjukt segt. Trodde aldrig jag skulle få gå hem. När jag väl kom hem däckade jag och sov tills för 15 minuter sen. Nu är man sådär mosig som man blir då man sovit på eftermiddagen. Men rätt skönt att få tuppa lite ändå.

Blir till att fara och handla mat nu sedan ska vi se film ikväll, jag och min kärlek! Vad ska ni göra?

Tack för alla peppkommentarer förresten, ska kolla in era bloggar lite i helgen!


Kommentarer
Postat av: Lina

För mig blir det middag ute och bio med min älskling :)

Sen massa träning imorgon.

2009-09-18 @ 18:18:01
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha, men herregud... din katt är lite galen! :D

Det blir film här också, orkar inte så mycket annat...

2009-09-18 @ 18:51:19
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0