TV-jakt och drömmar

Idag ska vi fara en sväng på Expert för att kolla på en TV vi hittat som kan vara intressant. Hoppas det är bra bild! Sedan hinner jag väl inte mycket mer innan det är dags att börja jobba igen.

 

Inatt drömde jag om simning förresten, haha. Bara för att jag skrev om det igår antagligen. Drömde att simbassängen var full av folk och ingen simmade som man ska, dvs på höger sida. Jag blev irriterad och kunde bara simma 10 längder. Sen skulle jag bubbla och då funkade inte bubbelpoolen. Så allt gick fel :-P

 

Drömmer ni mycket? Jag drömmer alltid massor känns det som!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det går i perioder för mig, antingen drömmer jag otroligt intensivt och "riktigt" eller så drömmer jag inte alls. Eller så drömmer jag men glömmer allt lika fort som jag slår upp ögonen...



Däremot när jag drömmer mardrömmar så drömmer jag ALLTID om jakt, vapen, krig... o.s.v. Slår aldrig fel! :)



Tack för din söta kommentar förresten! :)

2009-11-10 @ 13:59:53
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0