Opepp

Fasen så opepp jag är på att jobba ikväll. Men som alla andra dagar är det bara att ta sig i kragen! =) Drömde inatt att jag var i Thailand, och det skulle jag ge massor för nu. Det var inte så längesedan man hade semester egentligen men hösten är ju så seg, tycker ni inte?

Man borde ha två semestrar per år! En på sommarn och en på vintern. Tänk att ha åtminstone 2 betalda veckor på vintern också! Lyxigt.

Nu ska jag göra mig iordning, slappa lite till och sedan är det bara att traska iväg till IKSU igen.

Kommentarer
Postat av: Jis

Du skulle börja jobba statligt, jag har 6 veckors betald semester :)

2009-11-11 @ 14:06:22
URL: http://dressestokill.bloggproffs.se
Postat av: Lovisa

Svar: Det lät som ett bra sätt att fira fars dag :) Smörgåstårta är sååå gott, speciellt om det är räkor och sånt på!



Okej, lät som en bra produkt! Lider också av hår som lätt blir fett - bra pris också! Kanske man ska pröva då :) Dock har jag ingen lugg utan jag har allt hår på huvudet hela tiden, mest i svans och knut, fläta ibland.. Så då kan man med att ha lite flötigt hår, men inte för flötigt!

2009-11-11 @ 19:04:13
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0