Ny TV blidde det!

Till ett bra pris dessutom, så nu står den så fint på bänken! En Samsung är det i alla fall, men jag vet inte vad modellen heter riktigt. Alla ska ha så stora TV-apparater nu, men vi nöjde oss med en 40 tums ändå. Jag menar, det är inte så att man har långt avstånd från soffan till TV'n =) Så den räcker gott och väl i vårt vardagsrum.

 

I övrigt har det väl gått hyfsat att jobba, tiden gick lite sakta sådär på slutet men det är väl som vanligt... Tre dagar kvar! Nu har man gjort bort det värsta. Bara onsdagkvällen är över så är det nedförsbacke sen!

 

Träning längtar jag faktiskt lite efter nu och blev rätt pepp på det där med simning! Så jag ska nog göra slag i saken till helgen om jag hittar lämplig baddräkt!


Kommentarer
Postat av: Ida

där står TV:n riktigt bra! Gilla den stora växten med:)



Härligt att du känner dig pepp! HEJJA HEJJA!:) Lycka till! :)

2009-11-10 @ 22:16:33
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0