Fina små fossingar

Det var ju som sagt en ny upplevelse att gå på sån där behandling på salong. Kände mig lite dum dock. Vad ska man prata om med hon som behandlar liksom? Det är samma när jag går till frissan, har fan inget att säga... hahaha.

Nåja det var nice med lite uppfräschning av fossingarna i alla fall. Gjorde lite ont när hon filade hårt men mjukt blev det efteråt. Inte ultimat för mina hälar är ju helt sjukt torra men det är bara att försöka hålla efter.

I Thailand ska jag ta massa såna där behandligar. Behöver man ju inte oroa sig över samtalsämnen heller för man kan ändå inte förstå varann.. haha!!

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, jag har samma problem. det är ljuv musik i mina öron när frisören säger "nu ska jag vara lite tystare och koncentrera mig" hahaha

2009-11-30 @ 22:33:28
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: jennifer

de brukar fungera ganska bra som psykologer ungefär, man kan ju klaga lite och berätta om sina tillfälliga problem, ilandsproblem om inte annat ;)

2009-11-30 @ 23:01:25
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0