Sista rycket här hemma

Ikväll gör jag det sista med packningen inför flytten. Sedan, med lite tur kommer vi kunna flytta över mina saker redan imorgon eftermiddag. Får förhoppningsvis nycklarna runt tvåtiden!! Can't wait. Det här var nog ett av mina bättre beslut här i livet. Även fast det är en trist situation så är det ett bra beslut. I slutändan!

Halsen är förresten återställd nu!! GRYMT skönt. Så efter helgens bravader så blir det träning igen. Längtar! Springa runt mina nya kvarter, haha.

Nej om man skulle ta och sätta igång då kanske!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter bra att du har tagit ett bra beslut, det ska kännas bra!

Och skönt att du mår bättre! :)



Du får visa bilder från nya lyan sen när du kommit tillrätta med möbler & allt! :)

2009-05-27 @ 18:42:52
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Grymman! Fasiken va skönt att allt är klart och att du känner att de var rätt beslut. Som du vet så vet jag hur det känns - och just den där känslan av att det är rätt beslut. UNDERBART!

2009-05-28 @ 08:57:17
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0