Flyttpackning, nog så jobbigt

Ja nu ägnar jag min lediga dag åt att åtminstone få ner lite prylar i lådor. Jag har inte så mycket saker egentligen men det är bra drygt att hålla på ändå. Lyckligtvis så behöver jag i alla fall inte städa ur någon lägenhet utan kan bara ta mitt pick och pack och dra sedan. Så det är bra.

Skall ta tag i förrådet till helgen. DET är något jag gruvar mig för kan jag lova.. Riva ut och kolla i varje låda som finns där vad som är mitt och inte mitt... drygt.

Har annars lite lätt ont i halsen idag. Känns som något är på väg att bryta ut... men vi får se, kanske bara är tillfälligt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas allt går bra med flyttandet.

2009-05-21 @ 17:24:46
Postat av: Louise

lycka till med flytten. ska ni flytta till större eller kanske flytta i sär???

kram

2009-05-21 @ 21:09:53
Postat av: Anonym

Svar: Vi flyttar isär

2009-05-21 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0