Härliga lördag!

Så skönt med helg igen. Känns som det nyss var det, veckorna går ju superfort hela tiden. Idag ska jag alltså ägna mig åt tvättstugan. Inte kul men det måste ju göras... Sedan ikväll är det Umeå Open! Längtar... Tiger Lou är första konserten, sedan blir det Hives men kanske något däremellan.

Får se om det blir någon träning idag. Är ju väldigt fint väder. Men träningskläderna måste tvättas så ev efter när det hunnit torka.

Träningsvärk har jag idag kan jag tala om. I vaderna!! Kom ju på att jag tränade lite vader igår också. Bara såna tåhävningar men det tog tydligen tillräckligt!

Kommentarer
Postat av: Cim

Jag bara måste säga att jag är glad att jag ramlade in på din blogg..

Nu fan ska jag också ta tag i min vikt..

Har varit upp på 95kg..men är nu nere på typ 87kg

Min målvikt är 57kg, för det var det jag vägde när jag la in mig på psyk och fick fel tabletter och började gå upp i vikt :/ gick upp ca 20kg på en månad :S

Men nu följer jag din blogg och ska ha dig som en hjälp på vägen..kan andra kan jag liksom ^^

Är otroligt impad på att du klarat det så bra..

Så tack för att du har denna blogg och hjälper andra få upp motivationen med att gå ner i vikt :)

Mvh // Cim

2009-03-28 @ 11:06:29
URL: http://cimsan.blogspot.com/
Postat av: Petra

åh älskar tiger lou! Längesen jag hörde på dom nu dock! :)

2009-03-28 @ 12:15:33
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0