Att jag skulle kunna inspirera

Det trodde jag aldrig. Okej kanske en handfull läsare eller så. Men inte såhär! Så himla kul att läsa alla kommentarerna under "Vilka är ni?"-inlägget. Det är svårt att vara en inspirationskälla. Men jag försöker köra på en så human linje som möjligt.

Genom att tala om både motgångar och medgångar hoppas jag att ni läsare faktiskt ser att jag är helt "vanlig". Tanken med bloggen var just det - Att visa hur en vanlig arbetande motionär från lilla Umeå gör för att förbättra sin hälsa. Ingen extrem fitnesstjej med jättemuskler och superkondis som bloggar för någon fitnesstidning eller tävlar på hög nivå. Inget ont mot dem, men majoriteten av er där ute är ju inte som dem.Mig kanske vissa av er kan identifiera sig med? Och då har jag uppnåt syftet med bloggen! =)

Tack för att ni läser, hoppas ni stannar kvar länge!! ;-) Ni ska veta att jag uppskattar varenda ord ni skriver, som jag sagt flera gånger innan!

Kommentarer
Postat av: J o s e f i n

sv: tack, jag ska verkligen ge gärnet! och ja du har verkligen inspirerat mig :)

2009-03-03 @ 21:54:15
URL: http://ijosefin.blogspot.com
Postat av: emmy

jag lovar att jag kommer stanna kvar... länge!! =) Även fast jag inte alltid kommenterar så läser jag alla dina inlägg med stor glädje! Kramar till dej!

2009-03-03 @ 22:03:20
URL: http://smaljeans.blogg,se
Postat av: Anonym

hej.Ja tänkte bara höra om du kunde beskriva skillnaden på Gi och Lchf?=)

2009-03-03 @ 22:40:44
Postat av: Malin

hej.Ja tänkte bara höra om du kunde beskriva skillnaden på Gi och Lchf?=)

2009-03-03 @ 22:41:00
Postat av: Anna

Jag tror att "vanligheten" är en av de saker som inspirerar mest, man vill ju ha någon som man kan identifiera sig med, en riktig människa.

2009-03-04 @ 02:23:42
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Trixie

kikar in



får man fråga hur mycket du väger nu och vad ditt mål är? :)

2009-03-04 @ 11:51:26
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Annika

Tror att det är just att du är en "vanlig kämpande" tjej som är anledningen till att du inspirerar så många! Någon man kan identifiera sig med! :)

2009-03-04 @ 13:17:06
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: fröken_frodig

Precis som nån annan skrivit så är det just "vanlig tjej" som jobbar för att bli av med farlig övervikt som är så bra. Inte är jag intresserad av redan smala tjejer som tävlar i fitness eller nån som hittar på svältdieter för att komma i size zero-jeansen. Det har ju inte jag någon glädje av. Men du som "vanlig" gör ju att man så smått börjar förstå att kanske jag också kan ta mig i kragen och röra på mej eller äta bättre. Så keep up the good work, du är superduktig!

2009-03-04 @ 17:53:51
Postat av: Soya

Wow va du är stark!

Hittade dig genom bloglovin och har kikat igenom din blogg lite. Håller själv på med viktminskning efter min graviditet och 10 år som överviktig. Blev riktigt impad och kommer kika in igen.



Kram

2009-03-05 @ 22:03:28
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0