Söndagsstädning

Idag städar jag min halvfärdiga lägenhet. Jag vill få iordning nu så det blir mer "på riktigt". Ska sätta gardiner i köket idag så blir det nog lite mer hemtrevligt!

Appropå städning och andra göromål så älskar jag min nya tvättstuga. Maskinerna tar bara 30 min på sig att tvätta. Lite skillnad mot för förut då det tog 60 min per maskin. Man kunde ju bli tokig för mindre.

Till veckan jobbar jag förmiddag och ska ta och ge mig i kast med träningen på allvar. Nu ska jag komma i mitt livs form.

Hur många gånger har jag sagt det nu egentligen? :-P

Kommentarer
Postat av: Mari

Man kan inte säga det för många gånger ;)



Kram

2009-06-14 @ 20:06:38
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med Mari, det går inte att säga det för många gånger :) Lite skillnad med halva tvättiden, skönt att slippa offra en hel dag för tvättning:)

2009-06-14 @ 20:43:04
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Anders

In med lite kroppsbilder nu när du gått ner så mkt vet jag..!

2009-06-15 @ 06:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0