Steppa på!

Dagens steg: 21.977 stycken!

Då har jag alltså jobbat ca 7,5 timmar... gått till och från bussen, till och från gymmet (10 min promme) och spinnat i 45 minuter. Det blev aldrig någon promenad till kontoret som jag skrev om tidigare eftersom min gamla arbetsledare kom och hämtade nycklarna som jag skulle lämna.

Men över 20.000 steg idag alltså!!

Däremot några dåliga saker... åt en GI-burgare igen och lite godis. Bara för att jag tyckte synd om mig själv. Har lite konstiga känningar och jag tror det kan vara urinvägsinfektion.... suck. Började kännas efter spinningen Hoppas det bara är något tillfälligt. Har i alla fall tankat kylen med tranbärsjuice och dragit i mig en C-vitaminbrus nu. Man kanske känner efter lite för mycket också när man är orolig för att få nån sjukdom? Jaja... vi ser väl. Håll tummarna!

En tredje dålig sak är att min våg har gett upp! Duschade förut och vi har inget duschdrapperi än (lagt om golvet i badrummet) och vågen blev full av vatten... så det står bara ERROR.  Tills vidare får jag väl väga mig på Wii Balanceboard... Det funkar ju också! Får se vad resultatet imorgon blir efter kvällens svålande.

Men vet någon av en bra våg så hojta. Inte allt för dyr. Fettprocent och sådana funktioner är inte nödvändiga.

PS. jag ska inte gräma mig för det jag stoppade i mig ikväll. Som sagt, har ju fan gått över 1,5 mil idag och bränt massa fläsk på spinning! :P

Kommentarer
Postat av: Karin

La till dig på bloglovin.... Och imorr synar jag bloggen mer...supertrött nu..

Kram

2009-01-24 @ 00:31:47
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gud va många steg du har fått in! Starkt jobbat tjejen :D

2009-01-24 @ 10:15:44
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: ullis

Kanonbra jobbat Emma!

Du är GRYM!

Jag har en obh nordica våg som är skitbra och drivs på litium batteri eller vad tusan det heter och den gick lös på 3-400 kronor så inte jättdyr men då köpte jag den för 3-4 år sen så den kanske är ännu billigare idag.



Lycka till!

2009-01-24 @ 10:48:27
URL: http://ullisisonline.blogspot.com
Postat av: pokergirl

Wow, det var riktigt bra gjort! Du måste ha steppat på rejält! :-)

Vi hade först en skitvåg från ica maxi, sen en från OBH men den gick jag tillbaka med då den visadee olika resultat vid varje vägning. Nu har vi en Beurer som vi köpte på Elkedjan. Den är jag toknöjd med och har jämfört resultatet med vår våg på jobbet (en sån fleratusenkronors med fett och muskler och jag vet inte allt) och de ger exakt samma vikt. Så Beurer är mitt tips, gick loss på 300-400 kr.

2009-01-24 @ 10:58:56
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0