Tillbaka i Umeå med lite mer i bagaget

Så var julhelgen snart till ända. Vi gjorde en "smart" grej och körde natten mot idag till Umeå. Nackdel - det var mörkt. Fördel - man mötte kanske bilar en gång i halvtimmen så det var ju bara o ligga mitt i vägen om man så ville :-P Kunde ju inte köra för fullt ändå eftersom det är vinterväg nu. Men vi kom i alla fall fram, helt slut, klockan 5 imorse. Har sovit och åter sovit.

A verkar ha fått magsjuka dessutom så jag väntar bara på min tur...

Julklappsskörden var bra i år. Blev det mesta jag hade önskat mig faktiskt! =) Ett helt gäng med böcker att läsa i Thailand bland annat :) Sedan en pastakastrull, brödformar, solskyddsfaktor, vetevärmare (sån kudde man värmer i micron), lite pengar, en primer, lakan och överkast =) Sen är det väl nåt mer jag har glömt också...hmm.. jo, kaffemuggar också. Nu kan vi slänga alla udda muggar!

Nu ska jag värma på lite mat här och se hur sjuklingen mår.

Ha en fortsatt trevlig julhelg!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi funderar också på att ta en nattkörning nästa helg när vi ska hem. N är ju van att köra mitt i natten om man säger så ;)



Hoppas hoppas du slipper kräkis!

2009-12-26 @ 17:08:56
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com
Postat av: Fröken Frodig

Vetevärmare är så himla bra! Superskönt att värma och lägga vid fötterna i sängen om man är frusen.

2009-12-26 @ 20:24:12
Postat av: Lina

Hoppas att du slipper bli magsjuk! :(

Och vilken underbart söt systerdotter du har! :D

2009-12-27 @ 09:00:08
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0