Nej jag hinner inte med träning idag

Kommer bli för tight. Måste uträtta lite ärenden på stan innan jobbet idag. Imorgon kommer jag inte heller hinna antar jag. Ska börja 09 och jobba till 18 (IKSU stänger 19). Sedan ska jag hem och fira födelsedagskalas på direkten!

Kanske får se till att ta någon promenad eller så om jag hinner åtminstone, skulle ju kunna gå till jobbet imorgon. Sedan ska jag åka bort i helgen så då kommer det ju bli sådär med träning. Men jag ska ta med kläder åtminstone!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner fixa allt innan jobbet!

Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Det är ju inte hela världen att inte hinna träna jämt, så länge man inte struntar i det pga andra orsaker så är det ju inte dåligt, men gå till jobbet låter smart! Kramar

2009-04-08 @ 11:13:08
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: ullis

Du som rör dig så pass mycket i jobbet får ju ändå en form av vardagsmotion :o)

Å att gå till jobbet är ju klockrent, det blir ju som gratis träning.

PERFEKT!



KRAM

2009-04-08 @ 19:59:26
URL: http://iamviktig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0