Kväll

Ja vad ska jag ta och berätta nu då? Är svindålig på att lägga ut recept på den här bloggen, det har jag skrivit tidigare. Vet inte vad det sitter i. Tycker det är så ospännande att lägga ut mat som inte är något speciellt. Typ köttfärsbiffar. Det kan ju vem som helst svänga ihop.

Bilder är jag också dålig på att lägga ut. Vet inte varför? Men jag går inte direkt runt med kameran på jobbet, haha. Det skulle se ut det... =) Är väl lättare att ta dagliga foton om man inte har fullt upp med jobb på dagarna antar jag.

Hur som... kroppen värker nu. Träningsvärk i triceps och i röven, hahaha! Kollade på Skipper nyss och där körde de ett pass som hette booty express. Det skulle jag behöva så slapp som min rumpa är. Men det tar sig väl med tiden antar jag.

Imorgon blir det gymmet igen för att plåga musklerna lite till ;-) Ligger i nu, för nästa vecka kommer bli en slapp vecka om jag känner mig själv rätt...Jobbar 9-18.

Kommentarer
Postat av: Mia

såg oxå på skipper...en tanke som slog mig är att de ofta talar om dieter..dvs tillfällig kost..de pratar sällan om långvarig livsstil.

2009-04-15 @ 22:10:40
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Annika

Tycker det är superskoj när du lägger ut recept! De jag testat har varit mycket goda=) Men förstår att det kanske inte är så kul att lägga ut "vanlig" vardagsmat. Min kropp värker också idag, skönt och jobbigt på samma gång=)

2009-04-15 @ 23:19:28
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag såg inte Skipper, får se reprisen. För min röv behöver verkligen stramas åt, den hänger och slänger ;)

Jag tycker att du är stark som orkar med att träna så mycket som du gör. Det är sporrande för mig som inte är lika diciplinerad.



Kram

2009-04-16 @ 10:54:29
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0