Veckans steg

Nära skjuter ingen hare, men ändock!  Har samlat 93.775 steg denna vecka. Är det inte ganska otroligt? Inga 100.000 blev det men jag är sjukt nöjd ändå. Nu är det ny stegvecka och denna gång ska jag nå hundringen!!

Har planer på att försöka promenera till jobbet så gott som varje dag. Sedan har jag mördarpasset på jobbet hela veckan (från 13-22) då jag kommer springa mycket fram och tillbaka. Så det skulle inte förvåna mig om jag kommer upp i 20.000 steg om dagen.

I hope!

Nu är det sängdags så jag avslutar med ett citat från en okänd talare:

Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Tycker det är jättebra, det är ju över 13000 steg per dag! Strålande! peppkram

2009-02-02 @ 08:26:45
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanonbra jobbat! Ska nog också sätta på mig stegräknaren idag, annars har jag den enbart när jag är ute och springer och går.

2009-02-02 @ 08:40:19
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0