Trött i mössan

Jag är ju bra virrig. Imorse traskade jag iväg mot jobbet utan både något att äta och träningskläder.... haha! Blivit lite senil såhär efter semestern. Nu måste man ju börja tänka igen och det är jobbigt, eller hur =)

Drog iväg en sväng på nyöppnade Skohuset på Ersboda. Hade spanat in ett par skor med kilklack där men de var givetvis slut! Men de hade en del schyssta sandaler och sånt som jag ska köpa till våren =) Nu är det ju avlägset med vårkläder överhuvudtaget eftersom vi fortfarande har en meter snö typ. Föga förvånande så snöar det idag med.

Less? Ja! Så tänker man att man trots snö och skitväder är lite fräsch sådär ändå, brun ni vet. Men så går man på jobbet så är man ändå blekast eftersom alla som tränar också verkar pressa i solarium vintern lång, haha! Damn it, liksom =)

Men jag är inte bitter... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0