Shop, or not...

Snön yr som aldrig förr. Seriöst, det känns som att irritera mig på vädret är det enda jag gör just nu. Men jag kan inte ens minnas när det var såhär mycket snö kvar i slutet av mars. Drivorna ligger höga och idag piskar snön en i ansiktet oavsett vilken väderriktning man går i. Imorse var det däremot glashalt på vägarna och underkylt regn. Hade gärna fått fortsätta regna för min del... hellre det än snö och åter snö.

För att trösta mig så begav vi oss iväg på stan för att kika lite efter jag kommit hem från jobb. Tänkte att man kanske hittar nåt kul att shoppa. Men inte ens det! Dock är jag sugen på en ny mobiltelefon eftersom min nuvarande sjunger på sista versen. Men jag får se om jag ska ta mig råd...

Känns som all energi man fick efter semestern är som bortblåst. Men det kan ju faktiskt bero på PMS också... :-P

Nu soffläge tror jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Kommer det fortfarande snö? Här är det nästan bar backe.

2010-03-28 @ 21:16:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Du bor i Umeå ser jag nu förresten. Det förklarar saken. :-)

2010-03-28 @ 21:17:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch vad jobbigt med mer snö, här har det tack och lov försvunnit och nu får det inte komma mer! Dock så regnar det massor, men hellre regna än snö :D



Peppkram

2010-03-29 @ 11:54:58
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0