Hello sunshine!

Idag skiner solen och det är 4 plusgrader nu enligt min termometer! Slaskigt som fasen ute men det gör inget, bara det börjar smälta och bli mer bart på backen.

Ingen träning idag känns det som. Skulle behöva städa och fixa här hemma. Satte faktiskt upp nya vårgardiner i köket igår så det vore ju trevligt om man fick lägenheten lite mindre dammig också!

2 arbetsdagar kvar sedan blir det lite påskledigt. Har inga planer alls faktiskt. Lär nog smälla i mig lite godis. Men efter påsken blir det strikt på den fronten! Då ska jag gå all in igen. Har inte riktigt kommit i fas än efter semester och allt. Att det ska vara så svårt liksom!

Nåja, dags att göra lite nytta!

Har ni planer i påsk?

Kommentarer
Postat av: Lina

Min enda plan är påskbord på lördag med pojkvännen & familjen. Utöver det? Deeeeeeeega! :D

2010-03-30 @ 17:18:13
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0