Träningskläder behöver inte vara dyra

Jag tycker Stadiums märke SOC är bra och billigt så jag handlar ofta sådana plagg. Idag blev det ett par nya byxor som jag både kan gymma, jogga och köra olika pass i. Samt en t-shirt som också funkar till det mesta. Har en likadan fast svart. Allt till den nätta summan av 248 kr! Prisvärt tycker jag.

Brallorna var bra för det var en bredare kant upptill så de inte hasar ner när man joggar. Hatar när man måste dra i kläderna hela tiden när man tränar. Men dessa verkar funka!

Nu ska jag slänga mina slitna och fula tights som blivit helt noppiga på insidan av låren tack vare bland annat spinning och att mina lår touchar i varandra när jag springer.

Har också beställt en ny tränings-BH som jag hoppas passar.


Kommentarer
Postat av: Studentskan

Oj, det var verkligen billigt. Håller precis på och funderar över det här med träningskläder. Ska börja träna för första gången i mitt liv nämligen :p En sån där t-shirt kanske man skulle investera i :)

2010-01-16 @ 17:59:00
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/
Postat av: Emma

Har tänkt på det där rätt ofta, varför i helvete man måste ha dyrare kläder på gymmet än vad man har till vardags? Jag kör också SOC (om jag inte varit på nån outlet) och brukar blanda det med tröjor som jag tidigare haft till vardags.



Har slutat bry mig, så länge man är hel och ren ;)

2010-01-17 @ 09:04:18
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com/
Postat av: Mia

Skit va snygga byxor!!! Like! Hoppas de har kvar lite sånt tills jag har fått min lön!!!

2010-01-17 @ 21:02:50
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0