Tack för alla värmande ord!

Ni som tar er tid att kommentera här är guld värda, det ska ni veta! Ni är peppande och grymma allihopa!

Postat av: Stina
Klart du kommer ha en sexa först när du åker till Thailand! Har följt din blogg ett tag men aldrig skrivit någon kommentar. Tycker du är superduktig, du har hittat en ny livstil som funkar för dig och som inte handlar om att träna flera timmar var dag och äta minimalt. Du har inspirerat mig att ta tag i min övervikt på ett sunt sätt, TACK!
2010-01-14 @ 14:39:22

Det är jättekul att få sådana här kommentarer och veta att man i alla fall inspirerar några! :-D Och det är just det jag vill få fram med den här bloggen. Att man inte måste vara överdriven när det gäller mat och motion. Man behöver inte svälta sig och man behöver inte träna 7 dagar i veckan för att lyckas. Lite jävlaranamma är förstås bra, som ni vet, men det får inte bli en besatthet!

Kör hårt Stina och alla ni andra som blivit inspirerade av mig!! Och tack alla ni andra som är här inne och läser, även ni som ögnar igenom bloggen i det tysta ;D Otroligt att det faktiskt ofta är över 100 unika besökare här varje dag och läser mina inlägg. Svårt att fatta faktiskt!

Det är ganska svårt att uppdatera en blogg regelbundet, jobba heltid, träna, laga mat och göra allt annat man gör här i livet samtidigt. Ibland blir det inte så himla innehållsrika inlägg (och lite bilder, jag vet) men det verkar ju som ni står ut ändå ;-) Det är kul att folk fortfarande hänger med!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är jätteduktig tjejen! :)

2010-01-15 @ 00:02:08
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: Thea

Du är superbra och det är klart att du klarar att uppnå ditt mål... En massa jävlaranamma :)

Jag hejar på dig.

2010-01-15 @ 11:06:23
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Mia

Det e klart att du inspererar! =)

Det e kul att du har så många besökare! Synd bara att inte alla kan göra små avtryck emellanåt! För jag (tror även du) tycker det e lite kul att veta vem som tittar in i ens blogg.

2010-01-15 @ 22:22:06
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0