Rösten från helvetet

Ja imorse var inte halsen inte nådig kan jag lova! Jag harklade och kraxade som jag vet inte vad, haha. Fick gurgla med Nyodex så kanske det blir bra så småningom. Ska köra en omgång med gurglet ikväll med. Lite bättre nu förvisso men det gör fortfarande ont. Det var inte ens lönt att tänka tanken på att släpa med ryggsäcken till jobbet idag.

Däremot fick man ju slita på sig täckbrallorna och dra jackhuvan upp ovanpå mössan för det var kallt! Blåste givetvis också som det alltid gör i den här stan... -19 och blåst är INTE mysigt kan jag tala om.

Jag som känt mig så pepp på att träna. Men i och för sig är det kanske bra så man blir ÄNNU mer pepp på att köra järnet sen =)

Inte konstigt att jag blivit förkyld dock. Så många i min omgivning, bland annat A, är jätteförkylda. Men sedan kanske man gjort bort sina sjukdomar för denna gång då man avverkat både förkylning och magsjuka =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Försök att tygla ditt pepp så att du inte gör den där klassikern när du sätter igång igen. 240 knyck första passet sedan tappar man all motivation.



Krya på dig nu!

2010-01-06 @ 09:20:17
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0