Måndagstrött

Ikväll har jag bara slappat! Till middag gjorde vi kycklingspett med diverse tillbehör som vi bara plockade och åt. Lite som buffé! Hade tzatziki, ost, tomater, paprika, gurka osv. Mätta blev vi kan jag tala om! Blev inte ens matlåda över utan håller i skrivande stund på med en omelett till imorgon. Så kan det gå! =)

Har tjuvvägt mig förresten... det bådar gott inför den "riktiga" vägningen som jag tänkte göra på lördag =) Mer om det då!

Träningsväskan är packad inför imorgon och jag är peppad! Kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Mm.. din måndagsmiddag lät väldigt gott! :) ♥

2010-01-25 @ 22:10:28
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0