Löpbandet är min vän

Eller? Nja jag vet inte det jag. Men det blev löpis idag ändå. Hade faktiskt tänkt att gå på bodycombat, men det blev inställt!  Joggade på i min normala takt, typ hastighet 8.5. Gick helt okej men så kommer jag såklart åt stopp/pausknappen!!!! Och bandhelvetet stannar av såklart, så då var det bara att börja om kändes det som.

Den ena stoppknappen sitter mitt på ramen där man kan hålla i sig på löpbanden som finns på IKSU. Kolla denna bild. Så springer man för nära den så är det lätt att slå i knappen för man behöver bara toucha den. I alla fall om man flaxar med händerna som jag tydligen gör, haha

Jaja, körde lite "intervaller" sen. Vet inte om man kan kalla gå 2 min och sen jogga 2 min för intervaller men så gjorde jag i alla fall. Gick då i hastighet 6.3 ungefär och joggade på 10:an. Funkade rätt bra ändå =) Hade nog kunnat hålla på lite längre. Men jag hade en tjej bakom mig som glodde och ville åt mitt löpband. Sjukt störande...

Så sammanlagt med första delen (innan jag råkade pausa) och andra delen då det blev olika hastigheter så tog det 32:20 min att ta mig 4 km. Kanske inte sååå kasst ändå med tanke på hur mycket av tiden jag faktiskt gick. Kan i alla fall bara bli bättre.

Sedan gick jag ner och motionscyklade 10 minuter också... Strax över 3 km. Efter det blev jag less och drog mig hemåt :-P

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi har också en sån knapp fast den sticker ut ännu lite mer och är verkligen en såndär rund lysande röd knapp som man helst inte ska trycka på typ för då tror man att allt ska sprängas i luften.. Tur är att det bara är på ett av löpbanden så om man kan så väljer man inte just det.

2010-01-29 @ 17:30:27
URL: http://hajafett.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha! Stirrade tjejen så du fick sluta?! Jag skulle ha blivit tjurig och antagligen springa än bara för att retas. :)

2010-01-29 @ 18:43:59
URL: http://blabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0