Bikini

Spanade på Ingrids idag som sagt. De hade inget som passade på REA såklart... gick till den vanliga baddräktshörnan istället. Hittade DENNA! Blev lite förälskad i den, men trosorna fanns inte vad jag kunde se utan det var varianten med ben... och det vill jag inte ha för mina ben är nog korta som de är, hehe.

Men jag ska fundera på saken, fanns även i helt svart så det skulle ju också funka. Det bästa var att man kunde plocka rätt storlek på BH och rätt på trosa... Det satt inte ihop som ett set alltså!

Dock kostar bara BH 399 kr....... dyyyyrt... Så ett alternativ är att köpa en svart och sen använda mina gamla bikinitrosor istället.

Men måste säga att det var skönt att prova en bikini-BH i rätt storlek. Där inte pattarna flög ut åt alla håll eller pressades ihop :-P

Det jag störde mig på var dock mina ryggvalkar... men med träning kanske de blir något mindre lagom till Thailand. Sen ska man väl inte tänka på sånt egentligen när man ska iväg på en grym semester!!!

Om någon förresten har tips på webbutiker i Sverige där man kan köpa bikini-bh:ar i strl 75E så tipsa gärna!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken galet snygg bikini!! Men dyyyr som du skrev, verkligen... :/

Kolla annars om Ellos & liknande har några passande bikinitrosor på rea, dom rear ju ut massor nu om du inte väljer att ha dina "gamla" bikinitrosor. :)



2010-01-28 @ 17:35:57
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: A

Köp :)

2010-01-28 @ 21:19:43
Postat av: Erika

Har du varit in på Twilfit?? De brukar ju även ha större storlekar.

2010-01-29 @ 08:49:55
URL: http://erjoh.blogg.se/
Postat av: Elin Veronica P

Jag vet att det inte är i sverige, men www.figleaves.com (GB) har übersortiment, bra priser och frakttid.

2010-01-29 @ 10:49:04
URL: http://elinveronicap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0