Att träna eller inte träna

Det är frågan? Men just nu lutar det åt att försöka bege mig ut på lite jogging i snön. Är bara -3 grader här så det är ju ypperligt väder. Däremot vet jag inte om jag kan ha mina vindbyxor... De är aningen för små. Köpte dem i våras då jag hade något mindre midja än nu. Men ska prova dem i alla fall. Mina andra byxor är sönder så de går tyvärr inte att använda. Plus att de är 2 strl för stora.

Sitter just nu och knaprar lite morot och tittar på utföråkningen på SVT. Har hällt i mig yoghurt också så det får bli dagens frukost. Vill inte proppa i mig för mycket om jag nu ska jogga inom kort. Får bli en rejälare lunch! =)

Lite kaffe hade inte varit så dumt heller... ;-)

Kommentarer
Postat av: MammaLoo

Hej! Jag tycker du är så himla duktig och jag blir så motiverad av att läsa din blogg! Nu är det så att jag har en hel del kg som jag måste gå ner ca 40kg tills jag är riktigt nöjd... Men bara en si så där 10-20 skulle ju vara toppen. Jag har ätit lchf i ca 4 månader och jag har endast minskat 2-4kg i vikt... riktigt motivationsdämpande :( man bli så less på sig själv som aldrig lyckas... Nu börjar jag fundera på om lchf inte är någon bra diet för mig i viktminsknings syfte..? vad är ditt bästa råd? hur har du gjort för at lyckas så bra och gått ner i vikt? jag tränar också ca 3 gånger i veckan men verkar inte hjälpa till något de heller... är verkligen desperat... tar som sagt tacksamt emot några tips! av dig eller kanske någon annan som läser detta...

/Linda

2010-01-24 @ 11:13:05
URL: http://lindaloo.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0