Återigen söndag

Veckorna känns ungefär likadana måste jag erkänna. Man gör inte så mycket utöver det vanliga. Man jobbar, äter, sover och tränar. Och så går det runt, runt. Idag är det tvätt som vanligt, sedan vet jag inte om vi ska göra något kanske. Eller om man bara ska softa här hemma. Det visar sig väl. Skulle behöva träna idag också för det kommer inte bli något imorgon, jobbar kväll då.

Jo men förresten... nu har vi gjort om våra arbetsschema igen! Istället för att jobba ett schema hela veckan kommer vi rulla på alla 3 scheman under veckan. Så nu till veckan kommer jag jobba: kväll, eftermiddag, morgon, kväll, eftermiddag. Tror det blir bättre för den veckan man har kväll så är man fasen helt slut, psykiskt och fysiskt. Det är så jobbigt. Nu får man lite andrum mellan kvällspassen och det är bra.

Dessutom blir det lättare att träna regelbundet. Nu kan jag gå och träna efter jobbet 3 arbetsdagar av 5. Orkar inte träna de dagar jag jobbar kväll... Men då blir det ju naturliga vilodagar istället =) Bra va!

Nog babblat om det. Dags att koka lite frukostägg!

Ta, ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0