Veckans vikt

Trots PMS och nu mens (skiten kom igår...) så har jag gått ner i vikt denna vecka! Jag som alltid brukar gå upp 1 kilo, minst.

Känner mig ganska nöjd. Det är inga stora siffror som ramlar från min kropp nuförtiden men många bäckar små, som man brukar säga =)

Nuvarande vikt: 69.1
Viktminskning: -0.5 kg
Viktminskning sen 4/1: -3.7 kg
Total viktminskning: -22.4 kg

BMI: 24.8
Längd: 1.67

Jag skriver ut längden jämt för att jag ofta får frågan om hur lång jag är när jag skriver hur mycket jag väger... ;-P

Kommentarer
Postat av: Mia

Va fasen...jag hade varit nöjd med varje litet hekto!!! =)



Just nu så får jag min belöning med hjälp av olika nya kläder jag kommer i. Problemet är att det blir SÅ dyrt...för man vill ju köpa ALLT man kommer i!! =/

2010-02-14 @ 12:43:01
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0