Träningsdags!

Ska bi skoj att träna imorgon! Känner mig riktigt sugen faktiskt! Undra om man har hittat den där omtalade balansen när det gäller träning? Det verkar ju onekligen så i alla fall. Vet inte vad jag ska träna i vanlig ordning, men det är väl lika bra att det får bli spontant!

I övrigt har dagen varit seg... Känt mig trött och "matt". Men det är nog bara tillfälligt. Man blir väl automatiskt less när man ska jobba kväll... :-P

Ska ta mig något ätbart nu och sedan sova! Eller ja, ska läsa lite på forum om kubmaneter först. Blivit uppskrämd av media av de där maneterna så vette fan om man törs bada i Thailand... Eller jo, man törs nog men man får väl vara lite aktsam...

PS. bloggen har hållt på och epat sig idag med... suck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0