Seg är bara förnamnet

Vet ni vad... jag iddes faktiskt inte byta om och köra ett gympass idag. Kände mig så sjukt segt i slutet av arbetsdagen att jag tog på mig ytterkläderna och gick hem istället. Och det kändes som ett smart val för mina ben är trötta, likaså ryggen. Så jag tror inte det blivit ett så bra pass ändå. Får träna lite i helgen istället!

Ska softa nu och sedan ska jag försöka mig på att göra en pizzabotten med minimalt med kolhydrater. Får se hur det går! Får återkomma med resultat sedan!

Skulle behöva röja upp lite här hemma också... A's plugggrejer ligger överallt blandat med massa skräp. Men bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete som man brukar säga ;-)

Skönt med helg i alla fall!! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Erika

Prova ett recept med fiberhusk. Jag tyckte det var närmast "normal" botten. Gott blev det och väldigt enkelt!

2010-02-19 @ 16:12:06
URL: http://erikaslivs.blogg.se/
Postat av: Linda

Prommis kan va så skönt jämfört med att stänga ins ig på gym ;) Lycka till m pizzabotten!

2010-02-19 @ 17:22:07
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Hoppas att det går bra med pizzabotten och att du delar med dig av receptet sen ;) Tänkte göra någon form av pizza nästa vecka, har dock inte bestämt vilken sorts botten jag skall göra än nämligen haha!

2010-02-20 @ 20:10:59
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0