Mätte mig lite idag

Testade att mäta mig en snabbis förut då jag kom hem. Glädjande nog verkar midjemåttet vara mindre! Eller ja det runt naveln och stussen. Rotade i arkivet här och senaste gången jag faktiskt mätte mig ordentligt var den 20/6 2009. Så det var ju ett tag sedan!!

Har nu samma mått runt mage och stuss som det datumet men jag väger ca 2 kg mer! Så tänk om jag kunde gå ner 2 kg nu innan resan... då borde ju rimligtvis måtten vara något mindre också? Tänk om! =)

Ska mäta mig lite mer noggrant i helgen hade jag tänkt och lägga ut nya mått!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nä, tjockrutan är inte spec spännande =/ Förstår inte varför det ska vara så svårt att gör snygga större kläder.



Om jag kommer ner till stl 40 så kommer jag vara överlycklig. Igår provade jag ett par byxor stl 44 och det var förstora!!! Hallelulia moment!

2010-02-04 @ 10:20:30
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul att du fick bra mått, ibland säger inte vågen det som verkligen har skett, då behöver man måttbandet :)

Peppkram

2010-02-04 @ 12:41:55
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0