Man är inte kaxig ...

efter en timmes Bodypump. Shit alltså... Ändå tog jag typ de lägsta vikterna man kunde ha på olika övningar. Är helt spak nu. Träningsvärken kommer väl vara jävlig imorgon skulle jag tippa... och än värre på torsdag!

Känns dock bra att träna något man inte brukar. Man ska ju variera sig! Kändes lite i min vänsterarm på vissa övningar dock. Stramade lite eftersom jag tagit vaccin idag (Twinrix). Men det gick bra ändå. Över förväntan!

Minns allra första gången jag testade BP. Då behövde jag vila betydligt mer än vad jag gjorde nu. Så det är ju bra att grundfysiken verkar bättre åtminstone! Men svag, ja det är jag!! Haha!

Nu snabbdusch, sedan ICA MAXI.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår dig, tränade själv bodypump i söndags o har fortfarande träningsvärk. I går hade jag riktigt ont, brukar annars gilla att ha lite träningsvärk....Har inte tränat det på ett tag så det var väl därför. Men bra träningsform tycker jag :-)

2010-02-02 @ 18:32:04
Postat av: Jessica

Vad kul med bodypump men det låter läskigt, men nån dag kommer jag prova, men inte än på länge, du är duktig som orkar iaf :D

Peppkram

2010-02-03 @ 00:11:00
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååååh jag älskar bodypump!!!! Har inte kunnat träna på två veckor nu, det suger!!

2010-02-03 @ 14:04:17
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0