Magknip och skitväder.

Usch, förut fick jag världens magknip. Vet inte vad det beror på... om det var kaffet, eller kanske mjölken i kaffet som gjorde det. Eller något jag åt till frukost...

Blev helt spak i alla fall... lade mig under en filt på sängen och läste en tidning. Vad händer? Jo jag somnar givetvis! Men nu känns det i alla fall okej, som tur är.

Snön vräker ner här utanför och blåser i ansiktet vart man än vänder sig. Gick en sväng på ICA nyss för att handla middagsmat så jag fick erfara det härliga vädret ... Så ni kan ju gissa vem som inte joggat idag!

Imorgon är en ny dag. Just nu har jag bara lust att fixa maten, äta och sedan kura vidare i soffan. I värmen.

Mina crunches ska jag i alla fall göra!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: ja vikten är konstig.. men det som stör mig är sen jag började med de nya systemet på viktväktarna så har jag mest gått upp än ner..

2010-02-28 @ 19:14:33
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

En dag i soffan med en filt kan ju faktiskt också vara väldigt härligt ibland, speciellt om man inte mår riktigt som man kunde önska!



Hoppas dock att du kommer ut på in joggingrunda imorgon istället, för det är ju också himla härligt! :D

2010-02-28 @ 22:16:14
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0