Kropp och mått.

Imorgon ska jag träna, trallalalalala! :-P Kommer bli skönt att träna ur sig arbetsveckan så att säga! In med ny energi!

Tänkte på en sak ang det här med viktminskning. Att det är så svårt att se i spegeln att man förändrats osv. Tycker ofta det är småsaker man märker det på. Som jag t.ex, när jag hade gått ner som mest - Spinningskorna satt inte riktigt lika tight på fötterna längre. Det var mer plats över i soffan då jag låg och kollade på TV och armbandet som prydde min handled gled nästan av!

Tycker det är så lätt att bli blind på sitt egna utseende. Inte så konstigt kanske då man ser sig själv varje dag... Då är det ju bra att mäta sig som sagt! Kanske inte för ofta för då ser man ändå inte förändringen, men en gång i månaden tycker jag verkar bra.

Funderade också lite på vad jag har för mål med mina mått... Jag vet inte riktigt vad jag kommer landa på till slut. Men ett mål är att få ett midjemått på 80 cm. Det är inte så långt bort då jag har ett mått på drygt 84 nu. Det kan gå, eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0