Bättre dag idag :D

Ja jag kunde fasen inte låta bli utan jag ställde mig på vågen igen. Och då visade den 68.5 istället för 69.0 så det känns lite bättre då ;-) Det är bara mentalt det där. För ett halvkilo gör faktiskt inte så himla mycket... men det känns bra att se 68-komma-nånting istället för en 9:a på slutet.

Nu kanske det inte är helt omöjligt att få komma ner på nivå 67 :P Men man ska inte ropa hej i förväg!

Grått och trist här idag. Men det verkar inte snöa... Kanske blir en utejogg ändå! Ska äta frukost, tvätta och dricka kaffe först bara!

Cheerio for now =)

PS. Jo det snöar visst... små små flingor...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu har jag roat mig med att kolla in bloggen från start, gillar verkligen din blogg ! Jag såg att du har/haft en annan blogg, är den kvar? vad är adressen?! Kämpa på och trevlig resa ! :)

2010-02-28 @ 12:06:59
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Mari

Nu ska jag göra dlig lite avis. Här nere i Skåneland har vi ca 6 plusgrader och snön smälter. Det är hur underbart som helst. Till och med fåglarna har fått vårkänslor, det kvittras från var och varannan buske. Blä för snö, nu är det vår.

Kram

2010-02-28 @ 14:30:46
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0