Vad hände?

Imorse tog jag sovmorgon till 10.00, var längesedan jag sov så länge känns det som men man var väl trött efter arbetsveckan...

Sedan begav vi oss ner på stan och sedan ut på Intersport för att kika på lite olika saker. Jag köpte mig ett par nya löpartights från SOC. 299 kr, överkomligt pris va! =) Kände mig dock trött och frusen och lite orkeslös. När vi kom hem lade jag mig på soffan och somnade. A fixade iordning lite sen lunch under tiden, vi åt och sedan somnade vi båda! Jag sov en timme igen ungefär. Nu har jag nästan nyss vaknat. Känns sådär konstigt i kroppen när man sovit på eftermiddagen. Yr och lite illamående...

Fattar inte att jag är så trött idag! Hade ju värsta planen på att träna och stå i. Men den känslan infann sig aldrig idag... :-( Hoppas jag är pigg som en lärka imorgon så man kan få svettas lite! =) Vill faktiskt träna!! Inte sova bort hela helgen ...

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Då var vå två trötta igår. Kanske är det all askainhalation ;o) Trist i varje fall, att vara helt utslagen på en lördag då man ska njuta av ledigheten.

2010-04-18 @ 07:40:54
URL: http://www.emmelines.se
Postat av: Lovisa

Vilken fin vårig design du har! Gjort den själv? :)

2010-04-18 @ 12:31:05
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0