Sova är skönt, uppenbarligen

Jag satt och vek tvätt på sängen förut och efter jag var klar så skulle jag bara lägga omkull mig en stund. Och jag lyckas givetvis somna och sova i två timmar!! Helt otroligt! Vaknade strax före 16 och då visade det sig att A också hade sovit, fast i soffan. Haha! Vi är för gamla för att dricka alkohol ;-) Men jag har inte känt mig bakis i övrigt... bara seg och trött!

Vi tog oss i alla all en promenad ner till ICA Maxi och köpte den där kokboken de har satt ihop. Med rätter från alla landskapen! Man fick ju köpa den för en 25-kronors bonuskupong! Annars kostar den 149 kr såg jag.

Sedan har vi käkat tacos till middag idag och ska nu se en film, The Box. Hoppas den är bra.

Imorgon blir det någon form av motion. Vi får se vad vi tar oss för helt enkelt! :-D Känner mig peppad! Och A är sugen på att inviga nya löpardressen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0