Solig måndag!

Har varit härligt väder idag med! Lite synd man jobbade annars hade jag varit ute i solen halva dagen! =) Men det är grymt härligt att kliva upp klockan 5 på morgonen och det är ljust ute! Det går så mycket lättare att piggna till!

Skönt att komma hem och fortfarande ha ljust långt in på kvällen också. Tycker man blir mer motiverad till det mesta faktiskt. Träna, promenera, städa, tvätta... ja allt! Knäppt.

Ingen träning idag. Var inte peppad och kände att jag borde städa lite hemma. A fixade köttfärssås till middag och for sedan på innebandy så nu har jag diskat och röjt lite i köket i alla fall. Vi har en tendens att samla massa prylar på köksbordet + stolar. Så nu har jag fått undan det vilket är skönt. Nu kan man sitta och äta vid matbordet igen utan att ha massa prylar som stör matfriden!

Ska greja med en bloggdesign till en kompis nu och sedan se ett avsnitt Desperate Housewives om jag hinner innan det är dags att stänga igen ögonen igen, haha! =)

Kommentarer
Postat av: Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi

Haha skönt att höra att det är fler än vi här hemma som jämt lägger massa prylar på köksbordet & stolarna ;)

2010-04-12 @ 21:56:06
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack Emma för bloggen :D



Du kom ju på att jag är ju skyldig dig en fika sen du fyllde år... bäst att ta tag i saken innan det faller i glömska :D

2010-04-13 @ 23:25:20
URL: http://erjoh.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för bloggen!!

Tusan jag såg att filmen har premiär på yrandagen :(... mycket den helgen! Rixfm yran Sex and the City och Nordic rock... varför allt på en gång de finns ju en hel sommar framför oss :P



Kom på att vi glömt fikat jag är skyldig... bäst att ta tag i saken innan de faller i glömska :D

2010-04-13 @ 23:32:40
URL: http://erjoh.blogg.se/
Postat av: Erika

oj vad jag kommenterar trodde inte det gick in första gången men tydligen gjorde det de hehe jaja du blir ner kommenterad hehe

2010-04-13 @ 23:34:03
URL: http://erjoh.blogg.se/
Postat av: Samira

Hej!

Jag kom in på din blogg för att jag googlade på LCHF-bloggar. Jag tycker det är kul att följa andra som äter enligt LCHF, dock är det oftast personer som är så MKT större än mig, och jag skulle vilja följa nån som jag kan identifiera mig med. Jag såg i nåt inlägg här nånstans att dina mått är ungefär lika som mina, och kände mig "hemma" på nåt sätt :-D

Får man fråga hur lång du är? :-)

Hur som helst, jag har gått efter LCHF sen 1 Mars, och har "bara" gått ner 2 kg. Dock fyllde jag år och gjorde en LCHF tårta...som jag förmodligen åt lite för mkt av :-D

Jag kikar gärna in på din blogg lite då och då, lite skoj att följa nån mer :-)

2010-04-14 @ 08:18:45
URL: http://samirans.blogspot.com
Postat av: Samira

Sorry, såg på ett annat ställe att du är 1,67! Så bry dig inte om att svara på min fråga ;-)

2010-04-14 @ 10:50:16
URL: http://samirans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0