Solig jogg

Himla fint väder idag! Grymt härlig. Kunde ha bara tightsen, funktionströja och löparjacka på mig idag när jag joggade! Blev en kort runda för jag hade inte planerat i förväg vilken väg jag skulle ta. Sedan hamnade jag i en orienteringstävling, haha! Alla sprang kors och tvärs och så kom jag där mitt i smeten.

Nåja... Nöjd över att jag tog mig ut och jag joggade lite snabbare än sist i alla fall. Om än långsamt.

Sträcka:
3,84 km
Tid: 27:30 min
Tid per km: 7:10 min/km

Nästa gång måste det bli 5 km. Ska planera en runda!


Kommentarer
Postat av: Emma

Rätt inställning där!



Nästa gång tar du 5,1!

2010-04-11 @ 17:46:42
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com/
Postat av: Tove

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 10:31:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0