Marathon, fast på spinningcykel

Idag gjorde jag det alltså, cyklade ett marathon bara för att jag ville klå Biggest Loser-tiden. Och visst slog jag den! Det blev 4,2 mil på 67 minuter och 5 sekunder, hehe. Jag tror dock att ett riktigt marathon är på 4,22 mil eller nåt sånt för att vara exakt. Men skitsamma! 200 meter kvittar i nuläget känner jag!

Snittiden blev 1,36 min/km och det får väl vara godkänt, eller hur? Jag fixade det i alla fall och det är jag stolt över. Inga 40 km/h men nästan! 37,57 km/h enligt Funbeat. =)

Höll inte exakt samma fart hela tiden utan var tvungen att sakta ner och vila lite mellan varven. Stod och cyklade några minuter också och då trampar jag inte så himla fort. Men jag var tvungen för rumpan brände kan jag meddela, haha!

Nu har man i alla fall en egen tid att slå om man får för sig att göra om det!

Kommentarer
Postat av: Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi

Gud vad grymt bra gjort! :) Jag är impad!

Rolig idé också för den delen, jag kanske skall ge mig på det där någon gång

2010-04-07 @ 19:13:06
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Jis

Hurra vad duktig du är!!

2010-04-07 @ 20:10:05
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se
Postat av: Emelie

Ojojoj ett helt maraton?!?!?! Du är ju galen kvinna! :D Grymt jobbat!!!

2010-04-08 @ 15:32:02
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0