Ledig!

Åh så skönt med hela fyra dagars ledighet! Imorgon tänkte jag träna en sväng på IKSU. Om nu inte snön mirakulöst försvunnit helt från vägarna :-P Men det tror jag inte! Härligt att plusgraderna verkar hålla i sig dock! Sedan blir det nog bara slappt resten av dagen!

På lördag vet jag inte, kanske en sväng på stan? Sedan påskmiddag hos min (arbets)kompis Kristian är tanken.

Sedan har jag inte planerat något mer. Ska försöka få in en del skön motion i alla fall! Är shoppingsugen också så jag kanske kan fynda något på stan om man går en vända!

Har några påskkärringar och gubbar knackat på hos er idag? Eller gör inte barn sånt nuförtiden? Här har ingen kommit förbi i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har sett påskkärringar ute, tyvärr kommer ingen in till mig eftersom vi har kod, men men!

Mamma & pappa brukar få besök varje år iaf :)

2010-04-02 @ 07:35:29
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0