Imorgon då?

Ska köra en sväng i gymmet imorgon tror jag. Behöver komma igång ordentligt med att träna speciellt rygg och axlar igen. Man märker faktiskt ganska snabbt skillnad. Jag jobbar ju ganska monotont ibland och ofta gör man en del konstiga och mindre ergonomiska rörelser så därför är det viktigt att träna de kroppsdelar som faktiskt tar mycket stryk under arbetstid.

Är även sugen på en joggingtur igen bara för att det gick så pass bra idag. Men det får vänta och jag tror jag ska köra intervaller nästa gång. Så man blir uthålligare och snabbare OCH får ett hjärta som orkar pumpa mer blod. Torsdag kanske är en bra joggingdag =)

Nu blir det dock till att sova så man orkar upp imorgon. Jobbar nu tidigt ett tag framöver vilket är skönt men visst, det är slitsamt att stiga upp 05.00 varenda vardag också. Dock hinner man göra mycket under dagen trots att man jobbar. Det är det bästa =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Djaanii

Kul med en träningsblogg!

Själv har man vila idag efter 2 gympass igår! =P

Ta hand om dig och kör hårt!



Mvh/Djaanii

www.djaanii.blogg.se

2010-04-20 @ 12:50:09
URL: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0