Effektiv!

Nu känner jag mig faktiskt riktig nöjd med denna dag! Diskade och städade lite efter jag skrivit förra blogginlägget och efter en lättare måltid blev det 50 minuters promenad! GRYMT. Tog mig en sväng in på ICA på hemvägen också.

Har just tagit en snabbdusch och skall laga lite riktig mat nu då A snart kommer hem. Måste bara pusta ut lite först innan jag sätter igång med det. Blir lite sen middag men så får det bli ibland!

Har ni läst om flygstoppet förresten? Pga vulkanutbrottet på Island. Läste också att läkare inte rekomenderar att man är ute och joggar och liknande så det får väl bli inomhusträning i helgen då!

Kommentarer
Postat av: Karoline

heja heja! angående flygstoppet hoppas jag innerligt att det släpper till onsdag/torsdag nästa vecka när jag ska till kreta! :O

2010-04-16 @ 11:17:32
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Mari

Hejsan!!!



Visst är det trist att det blivit flygstopp. Men jag förstår att dom tar det ärkra före det osäkra.

Ang träning ute, så har jag för mig att den rekommendationen bara gäller dom som har hjärt och lungsjukdom.

Kram

2010-04-16 @ 11:56:52
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag tycker det är kul att du är tillbaka. :)

Ja, du har ju skrivit ett tag nu men jag tänker ändå berätta att jag saknade dina inlägg när du var borta.



2010-04-16 @ 15:02:58
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0