Det blåser genom hallen

Vädret är minst sagt lynnigt här nu. Soligt och fint imorse vilket gjorde att jag bestämde mig för att jogga idag istället för att gymma = lämnade träningsryggis hemma. På jobbet började det senare att hagla? Och nu blåser det kallt som tusan. Men jag ska nog bege mig ut ändå eftersom A ändå ska iväg och spela innebandy, som vanligt på måndagar.

Kan ju inte bara sitta och glo! Och solen skiner ju faktiskt lite grand trots att det blåser iskallt. Blir bara lite extra motstånd säg ;-) HE HE. Kommer säkert ångra mig när jag väl är ute, haha.

Först blir det middag iform av biffar med fetaost, bulgur och sallad! =)

Ska lägga till några av låtarna i mp3n som ni så fint lade till på min Spotifylista också. Lägg gärna till fler vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0